Брестводоканал
Праглядаў: 2238

АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА № 1.11

"Афармленне (рэгістрацыя пры першасным звароце) iльгот грамадзянам па плаце за жыллёва-камунальныя паслугi і плаце за карыстанне жылым памяшканнем"

Ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 14.06.2007 № 239-З "аб дзяржаўных сацыяльных ільготах, правах і гарантыях для асобных катэгорый грамадзян", Палажэннем аб парадку прадстаўлення дакументаў, на падставе якіх ажыццяўляецца рэалізацыя права на дзяржаўныя сацыяльныя льготы, правы і гарантыі асобнымі катэгорыямі грамадзян, зацверджаным пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 13.12.2007 № 1738, Палажэннем аб парадку разлікаў і ўнясення платы за жыллёва-камунальныя паслугі і платы за карыстанне жылымі памяшканнямі дзяржаўнага жыллёвага фонду, зацверджаным пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 12.06.2014 № 571

Дакументы і (ці) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

-   заява;

-   пашпарт ці іншы дакумент, які засведчыць асобу;

-   дакумент, што пацвярджае права на палёгкі

Памер аплаты за здзяйсненне адміністрацыйнай працэдуры

бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

3 працоўныя днi з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (ці) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

Тэрмін дзеяння рашэння, якое прымаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

6 месяцаў

Звяртацца ў абанентны аддзел

1 паверх, акно №3, тэл.: 45 23 31

Час прыёму дакументаў для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

панядзелак - пятніца, з 8.00 да 12.00, з 13.00 да 17.00

тэхнік

ТОЛКАЧОВА ВОЛЬГА МІКАЛАЕЎНА

ў адсутнасць Толкачовай О.М. звяртацца да тэхніка

РУКАВIШНIКАВАЙ ЮЛІІ ВІТАЛЕЎНЫ